Hae tästä blogista

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Tuomas tuli käymään.

Tiistaiaamu ja herään sellasella tuulellä että "eeeeeeeeeeeei jaksa nousta, jäänpä tänään koko päiväks sängynpohjalle." Avaan koneen ja katon facebookviestin, jossa Tuomas laittaa että se otti eilen illalla randomisti bussin Madridiin (se reissaa Euroopassa tällä hetkellä) että koska nähään? Minä --------------------> viuuuuuuuuuuuuuhh vaatteet päälle ja keskustaan.

Tuomas on ihan sairaan hauskandaaleni tyyppi, jonka tapasin lukiossa. Se opetti mulle että elämässä voi pitää kivaaki, ja sen jälkeen oon uskaltanu olla paljon enemmän oma itteni ja tehä niitä juttuja, joista pidän. Joten voitte vaan arvata, että ku mun elämän kungfu(panda)-ope tuli tänne niin meillä oli hauskaa kattoon asti ja takasi. Oon tosi onnekas ku mun hostäiti oli niin ihana että se anto tiistai-illan töistä vapaata, jotta voin olla Muonaksen kaa.
Vitsit oli vaikee löytää meidän hostellille, Madrid muuttu yhtäkkiä tosielämän Muutuvaks Labyrintiks. Mut sit ku vihdoin päästiin sinne ni reissupoika alko pyykkään vaatteitaan käsisaippuan kera.
Hostelli oli tällanen ulkoilmaversio, mutta kyllä siellä yönsä nukku.
Ystäväni Tuomas.
Kävi ehkä huonoin säkä ikinä säiden kanssa, koska meillä oli just ollu monta lämmintä päivää, mut sit ku Tuomasluukääpiö tuli tänne ni tuli kylmä ja sadepilviä. Mut ei haitannu hirveesti. Tehtiin kivaa. Juteltiin satakauan Retiropuiston syrjäpenkillä elämästä ja oltiin muksasti.
Kummallinen ystäväni Tuomas joutu kaupassa laittaan hanskan käteen että se sai poimia hedelmiä. Sit se vielä tietenki unohti sen käteensä koko kauppareissun ajaks.
T: "Hamppuaki myydään Espanjassa avoimemmin ku suklaata."
Illalla yritettiin löytää Piin elämä vielä leffateatterista, mutta ei sitä näytetty enää. Sit yritettiin löytää ruokapaikka, mut sekään ei ollu helppoa.
L: "Mäkki vai kiinalainen?"
T: "Heitetään kolikkoa."
L: "Okei."
*Tuomas kaivaa kolikkoa.*
T: "En mä tästä halua heittää kolikkoa, kiinalainenhan on paljon parempaa!"
Ja sit kuitenki päädyttiin mäkkiin ku kiinalainen oli liian kallis.
Tutustuttiin hostlassa yhteen unkarilaiseen tyttöön, joka opetti meitä pelaan sen maan pelikorteilla. Oli aika maGet. Näin kulu hyvin tän päivän aamutunnit ku ulkona tuli vettä ihan miedosti.
Ja tässä me kauniit. Älkää ihmetelkö mun pyjamanpaitaa, oma toppi meni suttuun ni hengasin sitte Madridissa yökkärinpaita päällä. Ee haattaa.
Tänään sateen jälkeen lähettiin Retiroon pelaan rantatennistä ja sekoileen footbagilla. Matkalla kävi vahingossa näin. Ai niin jos ihmettelette tota neljättä tyyppiä ihan takana, niin se oli mun ja Tuomaksen huonekaveri Chilestä.
Oon nauranu ihan hulluna nyt 24 tuntia (miinustin yöunet, jotka neki jäi lyhkäsiks) ja nyt tuntuu, että kyllä jaksaa vielä viimesen rutistuksen ennen ku palaan takasi Suomeen. Me ollaan Ellan kaa suunniteltu jo hyvin meidän vika viikonloppu, mutta vielä en kerro mitä meillä on mielessä. Miten ihmeessä mulla on niin hyvä säkä käyny elämässä että mulla on näin ihania ystäviä ympärillä? Ei ymmärrä ei. Mut kiitos. On kivaa.Tässä tän reissun biisi. Aina ku Tuomas sano englanniks "what?" se kuulosti ihan tän biisin alulta. Sit oli pakko joka kerta alkaa hoilaan tätä:


4 kommenttia:

  1. Miten espanjassa onnistus autokoulun käynti? Paljon maksais ja kauan kestäs?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yks mun kaveri kävi just autokoulua, mutta sen puheista ymmärsin että se on täällä lähes yhtä kallista ku Suomessa. Lisäks näillä oli paljon hankalampi systeemi ja teoriatuntejaki tais olla enemmän. En kuitenkaan mee vannomaan, että välitän tässä oikeeta tietoa, koska siitä on jo kauan aikaa ku juttelin kyseisen tytön kanssa ja on päässy unohtuun :) Muistan kuitenki ajatelleeni, että eipä siitä mitään hyötyä olis tehä sitä täällä ku on melkein sama ku Suomessa.

      Poista
  2. Ai Jeriksen Tuomas -- mukava sälli.

    VastaaPoista
  3. Hei kivaa että löysin sun blogiin tän päivityksen myötä. Vaikuttaa superkivalta sekä sun että Tuomaan reissu. Ja varsinki tää kombo! :)

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!