Hae tästä blogista

perjantai 31. toukokuuta 2013

Hei hei.

Hei vaan kaikki ihmiset, jotka tän luette. On tää kauheeta, mutta tulin silti tän tänne sanomaan. En usko, että jaksan enää kirjottaa blogia kun välivuosi on ohi. Elämässä sattuu ja tapahtuu ihan hirmuhienoja ja kivoja juttuja, mutta ne vaatii aikansa ja veronsa. Mulla ei oo tarpeeks tahtoa jatkaa bloggailua, jotta olisin valmis vielä kuluttamaan muutaman tunnin viikossa tätä varten. Mun elämä on tällä hetkellä niin ihanaa, että haluan nauttia siitä täysin siemauksin ilman, että mun tarvii stressata asioiden päivittelemistä tänne. Vaikka blogin kirjottaminen on ollu huippukokemus ja oli kiva huomata, että näinkin moni sitä alko seuraamaan, niin ei mulla oo kuitenkaan omasta puolestani tarvetta kertoa mun elämästä isolle joukolle ihmisiä.

Kiitos ihan hulluna kaikille, jotka mun reissuja seurasitte ja jaksoitte jotain kommentoidakin. Se oli ihan älyihanaa ku näki, että joku oli tykänny niinki paljon että oli halunnu sen erikseen mainita. Ootte ihania! Säälihän tää on blogin kirjottaminen lopettaa, ku se oli vähän niinku kuvallinen päiväkirja, mutta bueno. Oon itsekäs ja haluan omistaa oman aikani itelleni :D Mä toivotan kaikille oikein oikein oikein hyvää kesää ja onnea elämään muutenkin. Oli kivaa jakaa teidän kanssa varmasti yks mun ikimuistosimmista vuosista ikinä! En poista mun blogia (mistä sitä tietää, jos jatkan tän kirjottamista joskus hamaassa tulevaisuudessa), mutta päivityksiä ei nyt ihan tähän hätään oo enempää tulossa.

KIITOS.

P.S. Hain mun iPhonen huollosta: ne oli vaihtanu uuden tilalle ku vikaa ei saatu korjattua. Tunnin ajan säädin puhelimen kanssa kotona ja synkronoin sen koneen kanssa ku pääsin vihdoin testaan sitä ja tättärää... SAMA VIKA UUDESSAKI! Joten ei muuta ku takasi huoltoon.

P.P.S. Äiti tuli laittaan yks päivä iPodin kuulokkeet mun korviin. Jammailin varmaan puoli tuntia ennen ku tajusin, että toisesta kuulokkeesta ei kuulu mitään. Sit ku otin kuulokkeet pois korvista, tajusin, että se oli laittanu mun toiseen korvaan maapähkinän.

P.P.P.S. Tää on oikeesti vähän surku lopettaa blogi. Jos näätte mut joskus jossain ja tunnistatte, niin tulkaa nykäseen hihasta ja sanoon että hei vaan. :D

P.P.P.P.S. Ehkä nää ei oo jäähyväiset vaan pitkäaikanen heippa!

5 kommenttia:

  1. Tykkäsin todella paljon seurata blogiasi!
    Jään kaipaan blogiasi ja sinua myös todella paljon, sillä blogisi oli au-pair blogeista kaikkein parhain. Tuskin tulen löytämään yhtä ihanaa au-pair vuodesta kertovaa blogia! Kiitos Linda! Au-pair vuodestasi olen saanut paljon irti kun olet kertonut kokemuksia ja au-pair postauksia ja muita juttujasi. Sinun blogisi ansiosta päätin lähteä itsekkin 4 vuoden päästä au-aupairiksi, se asia on jo lyöty lukkoon ;)

    VastaaPoista
  2. hei vietä mukavaa elämää täällä suomessa ja nauti niistä ylimääräisistä tunneista mitkä nyt sait vapaaksi! :) ja kiitti sullekki, on ollu iha mahtava seurata tätä blogia.

    VastaaPoista
  3. Luulin et vika postaus olis kirjotettu Espanjasta, ja uskomatonta kyllä mut ekan Suomen postauksen luettuani kyynel ihan vierähti. Tää sun blogi oli ensimmäisen au pair -blogin lisäks mulle myös ihan eka sellanen blogi, jota vuoden mittaan reaaliajassa opin seuraamaan ja lopulta jo ihan neuroottisesti monta kertaa päivässä huomasin päivittäväni sivua et koska se Linda taas oikeen kirjottaa :D joten KIITOS kun minutkin pistit oikeen hurahtamaan tähän blogiseurantaan mut vielä suuremmin kiitän just siitä, että sun johdosta opin näkemään au pair homman ihan uusin silmin, ja mikä parasta, aloin tosissani suunnitteleen jo omaa aupparivuotta. Aupair-worldissä on siis profiili kirjotettuna, monen perheen kanssa on tullut jo skypetettyä ja mikä hassuinta, jokanen niistä onkin ollut just Madridista :D hupsista....

    VastaaPoista
  4. Oon seurannut sun blogia lähes koko vuoden, en muista tarkkaan milloin löysin tän... Valehtelematta joka kerta lukiessa sun tekstejä oon hymyillyt ja nauranut melkein ääneen sun ja ystävies keskusteluille ja muille! :D Ja niinkun edellisetkin kommentoijat sanoivat, sulla on ollut mun mielestä paras auppari-blogi, oon ihan koukussa! ♥ Joten suuuuri kiitos sulle ja ihanaa kesää ja tulevaisuutta! Oon ite unelmoinut jo muutaman vuoden au pairiks lukion jälkeen lähtemistä, kunhan nyt syksyllä ekana alottaa lukion ;) Katotaan mitä elämä tuo tullessaan!

    VastaaPoista
  5. Harmin paikka ku lopetat, tai jäät ainakin pidemmälle tauolle. Sun blogias on ollu ilo seurata! Kirjotat jotenki älyttömän ihanasti!

    Hyvää kesää sulleki!

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!