Hae tästä blogista

maanantai 27. toukokuuta 2013

Ei pienintäkään lepohetkeä.

Siitä asti, ku tulin Suomeen oon ollu vaan menossa menossa ja menossa. Näin kaveria, näin toistaki, menin iskän luo, tulin takasi näkeen kaveria, näkeen toistaki... Ihan hikeä pukkaa. Onneks iskän luona oli suht rentsi viikonloppu, käytiin paljon kävelees luonnossa, kierreltiin kaupoilla ja oltiin heittelees perhoo. Suomen luonto on sitte ihana nyt ku se on niin vihree!
Siinä perhoja. Sanoin iskälle ettei laittais mun vapaan ollenkaan syöttiä koska en oikeesti halunnu kalaa, olin vaan sellanen wannabe-kalastaja. Yli raukkoja sellaset söpöt pienet uiskentelijat... Onneks ei tarttunu ykskään mun onkeen.
No siinähän on tytöllä ongelmia ongen kanssa. Joo-o, se on tyttö. Se olen minä. Vaikka onki poikatukka.
Aiheellista.
Lahdessa on hiihtokeskus "Lumikeskus Messilä", jonka hiihtohissit oli näin kesäaikaan maastopyöräilijöiden käytössä. Oikeesti olisko vähän siistii kelailla ittensä tonne ylös ja sitte tulla silleen räti räti ruksis pukkelis alas mäkeä pitkin!
Lupaan oikeesti että oon aatellu mun blogia, mutta aikaa mulla ei taho olla ees niin paljon, että aivot ehtis kropan mukaan. Sit ku hetkeks ehtii pysähtyä ja miettii vähän missä mennään, ni tuntuu että mun minuus tulis jossain vähän jälkijunassa. Ehkä se missas lennon Suomeen ja on vielä Espanjassa...? Mut katoin et huomenaamulla puoli ysiltä olis SAS:in lento Vaasassa ni voin varmaan hakee puuttuvan palasen (Robiiiiiin) kentältä.

Hyvien ja huonojen uutisten tappelu:
+ Liityin vihdoin Apple-perheeseen ja mulla on iPhone5.
- Se on rikki ja jouduin kiikuttaan sen saman tien huoltoon.
+ Löysin kämpän Jyväskylästä! Se on vieläpä vuonna 2010 rakennettu.
- En oo ees Suomessa sillon ku mun pitäis muuttaa vaan vaeltelen päämärättömänä Thaimaan katuja...
+ Vaasassa on ollu ihan mahtavat kesäkelit ja huomisekski on luvattu 25 astetta plussaa.
- En voi käyttää shortseja ku mulla on hervoton mustelma jalassa ku hyppelin vähän Espanjan kivimuurien "päälle" (=astuin ohi ja hyppäsin koko painolla reisi edellä kivetykseen, auts). Piti pelleillä Linda, piti pelleillä...

1 kommentti:

  1. Hihitän tuolle "räti räti ruksis pukkelis"-tekstille typerästi itsekseni... :D

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!