Hae tästä blogista

keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Älä lue minua!

Tää teksti on omistettu niille, jotka inhoaa "ei mulla nyt oikeestaan oo mitään asiaa, mutta tulin ny kuitenki kirjottaan..." -postauksia. Koska tää on just sellanen. Pidän viisminuttisen blogihetken ennen ku rupeen tekeen lähtöä mummia vastaan lentokentälle. Se istuu just koneessa matkalla Hesasta Madridiin, ja kunhan sen kone laskeutuu (ei vaaraa ettei alas päästäis...), mennään neljäks yöks keskustasta varattuun hotelliin. Meidän yösija on ihan parhaalla mahdollisella paikalla Plaza Mayorin ja Solin (keskeisiä aukioita) vieressä.

Nopeella nettihaulla löyty kartta keskustan keskustasta. Löydätte varmaan "Puerta del Solin" ja "Plaza Mayorin". Hyvä. Nyt tiedätte keskeisimmät paikat jos tuutte Madridiin.
Tää on ihan uskomatonta, että päivisin mun mielessä juoksee kaikkia asioita, joita mun pitää muistaa kirjottaa blogiin, mutta sitte ku oikeesti istun ruudun ääressä niin mitään niistä ei tuu mieleen. Mainittakoon nyt vaikka että oon muy muy muy ilonen että pääsen hetkeks pois meidän talosta, koska lämmitys on näin keväällä otettu pois päältä, vaikka täällä on ollu kylmin kevät miesmuistiin. Näin ollen hampaat kalisten makaan päivät peiton alla mun talvipesässä. Ellan kanssa nerokkaina mentiin yks päivä lämpimään suihkuun, mutta koska käytettiin talon kahta suihkua samaan aikaan ni ei tullu ees lämmintä vettä -.- Ei ei ja vielä kerran ei...

1 kommentti:

  1. Voi pitäkääpäs mummon kanssa hauskaa! :)

    Isken sinua myös haasteella! Tee, jos et jonain huonona päivänä keksi muutakaan :D

    http://kaksi-sanaa.blogspot.fi/2013/04/3-x-11.html

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!