Hae tästä blogista

tiistai 9. huhtikuuta 2013

Mac.

Eeeeeiks oo söpöö että nää teki mulle omat tunnukset perheen koneelle viikko sen jälkeen ku olin saapunu tänne? On mulla omaki läppäri, mutta nää halus et tunnen oloni tervetulleeks.
Meidän perhe on omenankannattajia. Iphoneja, iPodeja, iPad, MacBook Air, tää pöytäkone... Oon ihan noob ku mulla on vaan veljen vanha iPod ja siitäki rikoin just kuulokkeet.
...mikä on syy siihen, että pöllin Miguelin kuulokkeet ja käppäilen ne päässä ulkona samalla ku käyn lenkillä. Muuten synkkä lenkkiasu saa vähän väriä ku laittaa limenvihreet kuulokkeet päähän.
Tulin tosiaan kertomaan näinki tärkeitä asioita ku tietokoneen käyttäjätilin ja kuulokkeiden käytön. Omat Sennheiserit okei isoveljen omat... sori Luukki meni rikki Verassa ku lenkkeillessä en jaksanu enää kuunnella musaa ja laitoin iPodin juoksuhousujen takataskuun. Seuraavan kerran ku kuuntelin laitteelta musiikkia, ihmettelin ku ääni kuulosti siltä ku olis simpukka korvalla sitä kuunnellu. Mun kuulokkeet oli uiskennellu omassa hikivaltameressään ja nyt niissä on ikuinen meren kaiku taustalla...
Abuelo vähän leikkelee Serranokinkkua. Meidän koti muuttu tavernaks ku sisälle kannettiin possun jalka. Yyyyh.
Mun päivät on sisältäny viime aikoina paljon itsekuria ja mielenhillintää. Mielenhallintaa. Kumpi se on vai onko molemmat sanoja? Tulevaisuuden ammatti: äikänopettaja. Mulla on paljon tavotteita ennen Thaimaan reissua ja yks niistä on terveellisemmät elämäntavat. Kulmakarvojen kasvatus on toinen, joka on hyvä mainita haha.  :D Hups Miguel tuli kotiin, nyt täytyy mennä töihin! Morno.

6 kommenttia:

  1. Mäkin haluisin kasvattaa kivemmat kulmakarvat, mutta kun ne kasvaa niin rumasti! :D

    VastaaPoista
  2. No älä! Kukaan koskaan ihmetelly miksen oo vähään aikaan lisänny omakuvia blogiin haha... Ei mut piirtämällä niistä saa aina ihan siedettävät väliaikasesti ja sitte ku ne oikeen kunnolla rehottaa niin sit vaan nypitään muotoon ;)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, en oo ainut tän kulmakarvaongelman kans :DDDdd Oikeesti mun piti tulla kysyyn sellasta juttua, et ooks koskaan käyny Fuengirolassa? Oon vissiin lähössä sinne työharjotteluun ens vuonna, ja mietityttää et millanen paikka se mahtaa olla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi hitsit en oo kyllä käyny :o Kokeile vähän googletella, netistä aina löytyy. Vitsit onnekas jos tuut tänne työharjotteluun! Oikeen paljon onnea matkaan sinne ^^

      Poista
    2. Joo täytyy varmaan, eiköös netistä paljon kaikkee luulis löytyvän :) Joo tää on ollu haaveena koko opiskelujen ajan ja aaaa vihdon ens keväänä!! Mukavaa loppuaikaa sullekkin vielä :-)

      Poista
  4. vitsi tää sun blogis on kyl aivan ihana<3! tykästyin tähän heti kun tänne tulin :)!

    fashionsituation.blogspot.com <3

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!