Hae tästä blogista

maanantai 22. huhtikuuta 2013

Baloncestoa=korista

Kiitokset korkeuksiin nyt on viimenen laserkarvanpoisto takana tältä reissulta. Sain jopa hoitolasta viuhkan lahjaks ku lähdin. En sitte tiä onko sillä tarkotus löyhytellä palovammoja vai mitä... Olin ennen hoitoa laittanu puuduttavaa voidetta hoidettaville alueille, mutta kummasti vaan se tunto palas ku laserilla alettiin säätään. Ihan ku se joka kerta sattuis vaan enemmän.

Päivä meni huikeen nopeeta, enkä ehtiny ees talosta poistua ku työt jo alkoki. Ennen iltaa kävin molempien host-vanhempien kanssa pitkät keskustelut mun ajasta täällä ja siitä, että on enää kuukausi jäljellä. Itkua ja nauruahan siinä sekottu, eikä voi muuta todeta ku että tunteita on laitettu peliin puolin ja toisin. Tää perhe on kertakaikkisen täydellinen, ja jos jotain on koskaan menny vikaan ni tiedän kyllä mihin syyttävä sormi kääntyy.
Siinä kuvissa vähän tätä työpäivää. Kerranki ku olisin iteki halunnu mennä uima-altaaseen ni ei, se kiellettiin multa laserhoidon takia. Elämä on. Hieno maja me kuitenki rakennettin pöydän alle ja pidettiin siellä ihka aito piknik. Ja kuvitelkaa, söin nallekarkkeja, mutta puoliväkisin. Mun ei tehny niitä edes mieli, mutta en vaan halunnu pahottaa Miguelin mieltä. Oon selkeesti kehittymässä tässä sokeririippuvuudessa!

Alcalan juna-asemalla eräänä päivänä:
E: "Mitä just sanoit?"
L: "Että pitää päästä vessaan."

E: "Ai. Kuulin et sanoit et oon ihana."
L: "Hahah. Kuulit vaan mitä halusitki..."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!