Hae tästä blogista

maanantai 11. maaliskuuta 2013

Vkl meni. Vko tulossa.

Yks parhaista viikonlopuista takana. Olin kolme yötä Ellan luona ja aika meni huisin nopeeta ku rentouduttiin, naureskeltiin, syötiin ja liikuttiin yhessä. Naapurin halvassa kiinakaupassa meistä tuli jo vakioasiakkaita ku haettiin sieltä mitä milloinki ja ihan kummallisiin kellonaikoihin. En tosin tiedä tunnistiko ne meitä aina, koska keskimäärin joka toinen kerta tultiin lökäreissä just heränneen näkösinä ja joka toinen kerta laittautuneina ja katseen kestävissä vaatteissa.
Moikkelis koikkelis, tässä Kusti!
Kaikki hyvä loppuu kuitenki aikanaan ja tänään jouduin raahaamaan itteni junaan ja kärräileen kotiin karvanpoistotapaamisen takia. Yh sentään, tähän paikkojen syväpolttamiseen ei kyllä totu ikinä. Välillä ku makaan hoitopöydällä ja mun karvoja ammutaan laserilla, mietin että onko tää tosiaan tän kivun arvosta. Ja ei siinä mitään, että se sattuu ihan hulluna, vaan lisäks maksan siitä ihan mielettömiä summia! Ajattelin kuitenki ostaa vielä yhden hoitokerran ennen kesää, sillä täällä yks kerta maksaa vähän yli 150 euroa, kun taas Suomessa hinnat vaihtelee 300-500 euron välillä. Mut nyt joudun oleen koko kevään poissa auringosta ja palaan Suomeen valkosena ku kalkkilaivan kapteeni. Näin ollen vuoteni Espanjan auringon alla = turha. :D
Siis ihqqqq. Joudunko jo toista kertaa eläissäni selittämään miks mulla on vaaleenpunanen paita... Joo en tiedä, kai mä oon tulossa ulos mukavuusboksista tai jotain.
Pian tulee herätys karuun todellisuuteen ku alotan taas tän viikon työt ja seuraavan kerran mulla on vapaapäivä... En tiä. Tulevana viikonloppuna lähdetään ilmeisesti abuelojen kesäasunnolle rannikolle, koska meidän talo myrkytetään ötököiden varalta eikä täällä saa olla kolmeen päivään. Oon siis Miguelin kanssa järjestäen joka päivä niin pitkälle kun mun aivokapasiteetilla voi ajatella, kahen viikon päästä viikonloppu onki jo sitte niin kaukana etten osaa laskea sinne asti. Nyt äkkiä hyvää musaa soimaan ja nautin mun viimesistä minuuteista rauhassa. Ihan ku mun työ olis jotenki kamalaa tai rankkaa lol. Hyvää alkavaa työ-/kouluviikkoa Suomeen!

8 kommenttia:

  1. voi vitsit mul on ikävä teitä <3

    VastaaPoista
  2. milloin te ootte lähdössä sinne reppureissaamaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kesäkuun puolesta välistä heinäkuun puoleen väliin :)

      Poista
  3. Vitsit tykkään lukee sun blogia! Kirjotat kivasti ja se saa aina hyvälle tuulelle :D

    http://kikkels.blogspot.it/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällaset kommentit saa mut hyvälle tuulelle :)

      Poista
  4. Mun on ny kertakaikkiaan taas tulla ihkuttamaan tätä blogia ja sua.
    Oot iha hirveen mukavan olonen heppu, kamalan kaunis, kirjotat sujuvaa ja kiinnostavaa tekstiä ja sun blogi nyt sattuu olemaan aivan mahtava.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi... Kiitos ja kumarrus. Ihanaa että joku sanoo tollasta vaikka vähän pistää punastumaan :)

      Poista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!