Hae tästä blogista

lauantai 16. maaliskuuta 2013

Time is running out! (Kellä tuli mieleen Muse?)

Apua. Apua apua apua. Karu totuus tuli just vastaan ku Ella oli vähän vilkassu kalenteria ja enää 10 viikkoa siihen ku lähetään kotiin. Eihän se oo just mitään! Vaikka niin auvoisasti oon aatellu miten ihanaa se on palata keväällä kotiin, niin nyt tuli sellanen olo että mitä ihmettä, ei nyt vielä. Mulla on vaikka kuinka tekemistä ja nähtävää jäljellä ja aika loppuu pian kesken. Aattelen mielessäni että oonko nyt varmasti käyttäny aikani täällä hyvin ja jääkö mua harmittaan joku juttu, jonka oon jättäny tekemättä (en kyllä keksiny yhtäkään asiaa onneks) ja yritän miettiä pääni puhki mitä sellasta on jäljellä, joka ehdottomasti pitää Espanjassa kokea. Öööööööö... Ei oo tullu vielä mieleen mitään, mutta ehdotuksia saa kyllä laittaa. Härkätaistelua ei kuitenkaan kiitos, en kykene.
Kuva lempipaikastamme Solilta. Molempien perheille on tullu tavaks kysyä: "Missäs olitte, Solillako?" "Nooooo... Joo."
Hei arvatkaa mitä?! Olin syömässä eilen illalla Lauran ja parin sen kaverin kanssa, kun kysyin yheltä kitaraopelta Josélta (siitä on kuva jossain mun blogissa, venatkaas... täällä) voisko se lainata mulle kitaraa, jotta voisin harjotella kevään musiikinopen pääsykokeita varten. Se oli ihan intona että "joo tottakai, ja mulla on joka keskiviikkoaamu vapaata, että jos haluut tulla musiikkiopistolle ni voidaan harjotella sun kappaletta yhessä". Meinas lentää gintonicki kädestä siinä vaiheessa ku olin niin riemuissani. Ai että espanjalaiset te ootte ihania...

Tänään sain kutsun Ellan hostperheen tytön, Lauran, 1v -synttäreille. Olin just syöny kotona tukevan aamupalan (heräsin 12.20, auts) ja heti perään lounaan ja sitte piti vielä muka syödä jotain kutsuilla. Ei onneks yhtään pullero olo ollu loppuillasta. Vaan minkäs teet kun täällä on niin tajuhyvää ruokaa, pakko syödä.


Bueno. Kello lähenee täällä kahta yöllä nyt kun kirjotan tätä ja tiedän etten mee nukkuun pitkään aikaan jos en nyt sammuta konetta. Sanokaa reippaasti omat mielipiteenne, mitä tekisitte tai haluaisitte kokea jos olisitte nyt Espanjassa? Onko jotain sellasta, mistä oot aina haaveillu ja oot ihan varma, että jos joskus tuut Espanjaan niin teet sen? Kerro se mulle niin saan vähän osviittaa siitä mistä melkein jäisin paitsi ilman teidän apua! Nyt buenas noches kaikille paitsi että luette tän varmaan aamulla tai päivällä, joten hyvää huomista päivää kaikille.

P.S. Ella puhuu hostäidin kanssa puhelimessa:
"Mhmm. Yeah, right. Okay... Yep. Moi!"
1 sekunti... 2 sekuntia... Molemmat samaan aikaan:
"Sanoinko mä just moi?" / "Sanoitko sä just moi?"

5 kommenttia:

  1. oon ihan rakastanu sun blogiin :D kirjotat niin ihanasti ja oon monet kerrat nauranu vedet silmissä sun ja ellan hölmöilyille tässä 3 päivän aikana ku oon tän blogin kolunnu alusta loppuu :D:D
    mutta yks juttu mua vaan jäi vähä ärsyttää, nimittäi jostai syystä en pysty kattoo tota sun talokierrosvideoo ;o oiskoha mahollista et voisit laittaa sen uuestaa jos sulla on se vielä jossai tallella?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips! Kiva että oot tykänny lukea, oon ite jo ihan unohtanu mitä kaikkea mulla onkaan blogin kätköissä :D Mutta latasin uudelleen talokierros-videon, kokeilepa nyt jos toimis! En ees pystyny ite kattoon sitä videoo ku tuli sellanen facepalm-olo että mitä mä oikeen selitän siinä videolla...

      Poista
  2. Sellanen tuli mieleen (en oo varma ootko toteuttanu jo, mutta) jos et oo vielä Bernabéusta saanut tarpeekseks niin nykyäänhän siellä stadion kierroksella pääsee käymään myös kotijoukkueen pukuhuoneessa ;)

    Eipä tuu muuta mieleen, nauti täysillä myös viimeisistä viikoista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me itse asiassa ollaan mietitty tota kierrosta, mutta se maksaa ihan hulluna ja oon nyt kolme kertaa käyny siellä stadionilla niin aattelin että riittää että oon nähny Ronaldon livena =)) Kiitos, nautin kyllä parhaani mukaan!

      Poista
  3. Oon jääny koukkuun sun blogiin!:) Aluks kun ekaa kertaa luin tätä, olin ihan pihalla, et "Missä toi oikein asuu, ketä noi kaikki ulkomaalaset on?" jne. ;D mut nyt oon sitä mieltä et tää on paras blogi, jota oon ikinä lukenu!:)

    Oon itekin miettinyt lähtemistä au pairiksi jossain vaiheessa, olis varmasti tosi mahtava kokemus;)! Miten tää sun koko juttu lähti liikkeelle? Siis et miten sait tietää tästä perheestä ja kaikkee?:D

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!