Hae tästä blogista

torstai 14. helmikuuta 2013

Happy Valentine's Day!

Siis niiiiiiiiiiiiiiiin mielikuvituksellinen otsikko että mut vois palkita Finlandia-palkinnolla. Joo haluaisin kiittää tästä mun perhettäni, ystäviä, editoija Sirkka Sakarista, mahtavaa kustannusyhtiötä, jossa oli avuliaita ihmisiä ja tietenkin rahoittajaani Roope Ankkaa. Lisäksi haluaisin sanoa kaikille kuuntelijoille erittäin hyvää ystävänpäivää, tänään on hyvä päivä olla kaveri toisen kanssa. Muut 364 päivää sitte...
Mut tuli aamulla herättään pieni poika kortin kanssa: "Dear Linda, Happy Valentine's Day! Roses are red, Violets are blue, Always remember that I love you! Xoxo Miguel". Kuinka söpöä että se päätti antaa sen koulussa tekemän kortin just mulle?? Jos olet mahdollinen poikaystäväkanditaatti, niin huomaat varmaan, että mun kanssa pelataan aika korkeessa liigassa...
Pelattiin eilen Miguelin kaa vähän Disneypeliä. Oon ihan koukussa siihen oikeesti, yks parhaita pelejä ikinä! Oon niin haka siinä, tässä todistusaineistoa:


En kuitenkaa tajuu, miten niin Miguel ei arvannu että tässä on Dumbo! Ihan selkee norsu ylikasvaneilla korvilla. Okei myönnän oon tosi nolo piirtään.
Tänä aamuna tapasin kaks espanjalaista nuorta kahvila Santa Monicassa, missä yleensä käydään Martan kanssa kahvittelemassa. Voi vitsit ne oli sitte mukavia! Lauran olin tavannu aikasemminkin, mutta sen kaveri oli mulle ihan uus tuttavuus. Se on kuulkaa opiskellu Joensuussa vuoden matematiikkaa. Vähänkö oli ihanaa ku se lähtiessä huikkas "Nähdään, kaunis!" Ei mitenkään kuulosta suomeks yhtä hyvältä ku espanjaks, mutta sulin kuitenki.
Juteltiin koko aika tietenki espanjaks ku puhun sitä nykyään sujuvasti. Okei mulla taitaa olla 1.4. ja 14.2. sekottunu keskenään. Puhuttiin englantia, mutta ehkä ens kerralla vaivaudun vähän harjotteleen spanjooliaki.
Tässä mun erittäin tekotaiteellinen kuva uima-altaalta tänään. On siis ollu niin ihanan aurinkoinen päivä, ettei ikinä uskois että on helmikuu! No niin, arvosana mun taidekuvalle asteikolla 4-10. Mmmmm, 10? 11?
Kello tulee muuten täällä seittemän, eikä Marta ja Miguel oo vieläkään tullu kotiin. Jos Miguel menee yheksältä nukkumaan, mun laskujen mukaan työpäivän maksimipituus on tänään... kaks tuntia. Not bad hermanni. Tässähän on tarpeeks aikaa lukee espanjaa tai jopa harjotella tuleviin pääsykokeisiin musiikinopettajakoulutukseen.

Joo, myönnän nyt julkisesti: mulla on opiskelupaikka Jyväskylän yliopistossa luokanopettajapuolella, mutta en oo alottanu mun opintoja vielä. Mun on mahdollista hakea myös musiikkia sivuaineeks, jotta saisin musiikinopettajan pätevyyden, mutta sinne on pääsykokeet erikseen. Tajusin tässä yks päivä, että mullahan tulee kiire jos meinaan oppia soittaan kitaraa siihen mennessä. Mulla kun ei oo yhtäkään kitaratuntia takana... Mut think positive.

Tän blogipostauksen punainen lankahan oli tosiaan... sininen.

3 kommenttia:

  1. Hyvää ystävänpäivää !!! Joku päivä sanat muuttuu teoiks ja saat mennä jonnee munkaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Jonnee", Anna Anna...<3 Kyllä me nähdäänki, siitä voit olla ihan varma! ^^

      Poista
  2. Hyvää Ystävänpäivää! :)

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!