Hae tästä blogista

sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Ronaldo edestä, Ronaldo takaa. Ronaldo seisoo, Ronaldo makaa.

Feliz Dia de los Reyes Magos! Eli hyvää kolmen kuninkaan juhlapäivää. Tänään on Espanjassa niiden "joulu", eli se päivä, kun kolme viisasta miestä Raamatun mukaan toi Jeesukselle lahjat. Niinpä Miguel sai tänään herätä siihen, että koko olohuone oli täynnä lahjoja sitä varten. Ite heräsin siihen, kun Angel ravisteli mut hereille, vaikka olin just mun unessa rohkaistunu puhumaan Justin Bieberille. Älkää kysykö miks just Justin Bieber, mun alitajunta kulkee ihan omia teitään...
En olis pistäny pahitteeks olla lapsi tänä aamuna ja noi olis kaikki ollu mulle.
Tää on varmaan kaikkein vähiten heilahtanu kuva, innostuneesta lapsesta on harvinaisen vaikee saada selkeitä otoksia.
Sain ite kudottua kaikille villasukat ajoissa, ja lisäks olin hankkinu näille kaikenlaista suomalaista: Mariskoolin, Angry Birds -Kimblen, Pentik-kamaa... Mutta niiltä sain jotain aivan supersuperihanaa. No okei sain Sferan pipon ja hanskat (en tiedä siitä kaupasta muuta, kun että en menny koskaan sisälle kauppaan ku siitäki olis varmaan pitäny maksaa... oli sen verran mun kukkaron kanssa eri liigassa), Amaralin levyn ja urheilupaidan pilatestunneille. Mutta sitte. Ne oli hankkinu meille liput huomiselle kattoon balettiin Joutsenlammen. JOUTSENLAMMEN!!! Voitteko kuvitella? Oon halunnu nähdä sen jo varmaan tuhat vuotta, ja nyt mun toive vihdoin toteutuu!
Katoin tätä lippua hetken ihan pöllämistyneenä ja käänsin sitä päässäni suomeks. Sitte ku vihdoin tajusin, mikä se oli, nojasin seinään, vein käden mun suun eteen, en pystyny hetkeen edes liikkumaan ja kyynelet vaan alko virrata mun kasvoille. Mikä lahja!!!<3
Ei siinä mitään, että olin ihan täpinöissäni baletista, kun pian Martan veli perheineen tuli meille syömään jouluateriaa ja sano mulle, että César (perheen isä) voi viedä mut tän päivän Real Madridin matsiin jos haluan. OMG!!! Meillä oli paikat rivillä 8 ja pystyin suunnilleen haistaan pelaajien hien sieltä. Olin vaan ihan pihalla koko ajan enkä voinu uskoo sitä todeks, minä, Linda Leppänen, istuin vaan kymmenen metrin päässä Ronaldosta. WTF?
César osti mulle oikeen Real Madridin fanihuivin. Jos tuutte joskus Espanjaan niin tunnistatte mut sitte siitä. Meidän takana istu joku Real Madridin vanha pelaaja, mutta en tienny sitä vanhastaan, joten jätin kuvaamisen sikseen. Sen sijaan...
... Ronaldo juoksi mun kuviin vähän liianki usein.
Että näin täydellisen päivän jälkeen en voi sanoa muuta kun että seuraavaa kolmen kuninkaan juhlaa odotellessa :D Kiitos ja kumarrus, tämä blogipostaus Espanjasta päättyy tänään tähän.

Hello guys! I've got no excuses why I haven't been writing other than laziness. But now I decided there's definitely something worth of telling! I arrived to Spain yesterday after two hours sleep at night and 9 hours of traveling. The whole family was at the airport waiting for me and when we came home and I took a short five hours nap. Then I was awake a few hours and went back to sleep.

This morning I was woken up by Angel (I was just dreaming about talking to Justin Bieber but I never got the chance to continue our conversation...) and we started to celebrate the day of the three kings, which is about the same than our Christmas in Finland. Well okay, there's actually nothing same than the presents but you got my point, right? So we started the day by giving each other the presents. And seriously, I got the best gift ever!

In addition to Amaral's CD, a hat and gloves and a t-shirt for my pilates lessons, my family gave me a ticket for ballet Swan Lake!!! I've always wanted to see it and it's been my dream for a long, long time. And now I'm actually going to see it tomorrow! Wooooo I can't believe it. When I got the ticket I couldn't move, I only stared at the paper piece and started crying. My family<3

And moreover, Marta's brother and his family came to our house to have a lunch with us and guess what he told me? That if I wanted, I could go and see Real Madrid's game with him today. And did I want? OMG OF COURSE!! He had great places in eighth row and it was absolutely perfect. You can maybe (?) see some of the pictures I took from there. Don't judge me, it was Ronaldo running in front of my camera all the time...!

5 kommenttia:

  1. Oon ehkä little bit jealous..

    mutta joo sun blogia on kiva lukea kun selvästi nautit ajastas siellä :)

    VastaaPoista
  2. hyyvaa Linda! nice gifts! and happy new year! :D your serkkkkkkkkku

    VastaaPoista
  3. Ei hitsi kiitos
    sain otsikosta päivän hihityskohtauksen : D

    VastaaPoista
  4. Oh my god noi Ronaldon kuvat...Eikä oon sulle kateellinen, olisin seonnut tuolla "_" Lucky you!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mäkään ihan selvänä sieltä takasi tullu... Ahhhhh <3

      Poista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!