Hae tästä blogista

sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Pakoputki

 Krts... Räts... Kuul... Kuuluuko... Trts.. Suomi?

Jep hei vaan, hengissä ollaan vaikken muutamaan päivään oo mitään itsestäni paljastanutkaan. Päivät on menny ku unessa nopeesti ja kivasti. Välillä oon kattonu (liikaa) Pakoa ja välillä taas onnistunu kommunikoimaan muidenki maan asukkaiden kanssa. Oon onnistunu tosi hyvin välttelemään Madridin alennusmyyntejä, mutta tänään sorruin Ellan kanssa kiertämään H2O:n. Onneks rahaa ei menny 10 euroa enempää.
Olin kattoos ammattitason korista lauantaina. Miguel on valkonen 12. Tiesittekö muuten, että Angel oli ennen ammattilaislentopalloilija Espanjan maajoukkueessa?
Nyt ei oikeen juttu irtoo ku Ellan kanssa laiskotellaan sen huoneessa ja vielä olis koko ilta edessä. Ei siis pygee jorinoimaan nyt, kattellaan sitte taas toisen 3 vuoden tauon jälkeen!
Kävelin yks päivä kadulla, kun autoihin oli laitettu viiskymppisiä. Öh. Olisin aika paljon rikkaampi jos olisin ottanu, mutta aattelin ettei ne ollu tarkotettu mulle... Olisko vaan pitäny poimia kaikki? :D
Tää on jotain tarjoilijoiden koodikieltä ku Ellan nimi kirjotetaan poikkeuksetta aina noin kuitteihin. Tai sit se on Ella espanjaks. Hehe.
P.S. Onko täällä joku, joka EI tajua mun otsikon loistavaa kaksoismerkitystä liittyen tv-sarjaan, jota katon?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!