Hae tästä blogista

perjantai 14. joulukuuta 2012

Liebster blog

Sain ihanan kommentin, jossa Jenny kertoi haastaneensa mut omassa blogissaan, koska mun blogi lukeutuu sen alle 200 lukijan suosikkiblogeihin. Kuinka coolia tää on?
Liebster tarkoittaa rakkainta tai rakastettua, mutta se voi tarkoittaa myös suosikkia. Liebster-palkinnon ajatuksena on antaa huomiota blogeille, joilla on alle 200 lukijaa. Tunnustuksen säännöt tulevat tässä:

1. Kopioi ja liitä palkinto blogiisi.
2. Kiitä tunnuksen antajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
3. Valitse viisi suosikkiblogiasi (joilla on siis alle 200 lukijaa), linkitä ne tähän ja kerro heille antamastasi palkinnosta kommentilla.
4. Toivo, että ihmiset, joille annoit palkinnon, antavat sen eteenpäin viidelle suosikkiblogilleen.

Haastan:
- Nahidin
- Annan


Sain mun ajokortin tänään takasin! Puoltoista tuntia me Ellan kanssa matkattiin, jotta voitiin kaks minuuttia vaihtaa pari sanaa sen randomin miehen kanssa ja lähteä takasin. Tosiystävän ele, etten sanois. Matkalla pysähdyttiin keskustaan syömään ja tarjosin Ellalle llaollaot (Frozen Yogurt-smoothieista on tulossa meille ongelma...) ihan vaan kiitokseks siitä että se jakso reissailla mun kanssa toiselle puolelle Madridia. Oishan sitä parempiaki tapoja viettää päivänsä...

E: "Miks tää (Frozen Yogurt -smoothie) on niin hyvää?"
L: "Mä en ymmärrä."
E: "Hahahahhaa!"
L: "...?"
E: "Ei tos ollu mitään hauskaa, miks ees nauroin?"

Metroasemilla on yleensä joka nurkassa jonkun instrumentin soittaja tai halpojen tavaroiden myyjä. Jonain päivänä vielä otan teille kuvan yhestä vanhasta papasta, joka aina soittaa samalla asemalla samaa Pachelbelin canonia ja hymyilee leveetä tekohymyä. Tänään yks arabi pudisteli sen mattoa, jolle se meinas levittää sen myyntikojun, ni en voinu olla ajattelematta: "Mikä on Ahmed, eikö starttaa?"

Pilates oli taas yhtä hikeä ja olin niin onnesta osteri ku pääsin kotona loikoilemaan kylpyyn. Miguelilla on kaveri yötä meillä niin mun rentsi työilta oli niinkin pitkä ku yks Monopoli-peli poikien kanssa. Äsken syötiin Martan, Angelin ja abuelojen kanssa tyypilliseen tapaan kaikkea ihanaa espanjalaista ruokaa ja nyt tän nopean blogipäivityksen jälkeen kipuan takasin yläkertaan nauttimaan ihanista ihmisistä. Se olis hasta la vista!

P.S. Luotan, että haastetut bloggaajat lukee mun blogia ja ottaa neuvosta vaarin...!

1 kommentti:

  1. Luen sun blogia kyllä! Oon vaan vähä laiska lukemaan muita niin katotaan jos joskus tulevaisuudessa kun oon kartuttanu mun lukulistaa, teen tän :D

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!