Hae tästä blogista

maanantai 10. joulukuuta 2012

Joulua odotellessa!

Intiaani ja kalpeanaama esittäytyvät.
Oon ihan aamusta asti väkertäny joululahjojen parissa aina kello puoli viiteen asti, kun lähettiin Martan kaa hakeen Miguelia koulusta. Ajettiin Madridiin johonki hervottomaan viinikauppaan käyttään perheen lahjakortti (120 e) ja pullot autoon kannettuamme etittiin jouluvalobussi ja hypättiin kyytiin. Nyt sain nähä kaikki nekin jouluvalot, jotka Ellan kanssa kävellessä jäi löytämättä.
Tänään kuvaajana toimi koko ajan Marta sen uudella iPhone 5:lla. Ite olin ottanu kameran mukaan ja pelkäsin, että multa loppuis akku, mutta kas mitä mä siitä huolehdin ku ei mulla ollu ees muistikorttia mukana. Onneks mä oon näin hitsin älykäs että tajuun tarkastaa tollasen asian. Sitte vielä kotona älysin, että mun kameran laturi jäi Nahidin luo Englantiin. Thank goodness se on myös tulossa jouluks Suomeen.
Näin kattavaan kröh kröh postaukseen on hyvä päättää tää ilta, mun on pakko kiirehtiä takasin Miguelin villasukan pariin. Eihän tästä tuu hevonsitäkään ku dataan koko ajan enkä saa joululahjoja ajoissa valmiiks... Allekirjoittaen: Käsityöläispaja Linda Oy, langat tukevasti solmussa.

P.S. Uhkailin takuuvarmalla konstilla Miguelia: "Tontut kurkkii ikkunoista, mee nyt nukkumaan tai joulupukki ei tuo sulle lahjoja." Se vaan katto mua
"Ihan sama, viime vuonna joulupukki toi mulle vaan jonku tyhmän kirjan."


Fuuuuuuu, ei nää vietäkään joulua samalla lailla kun me, vaan näille kaikki lahjat tuo tammikuun kuudes päivä kolme kuningasta. "Hei! Näin vilauksen yhestä kuninkaasta, toisestaki, kolmannestaki! Hitsi ku sä et nähny, mutta siellä ne oli. Mee nukkuun tai ne ei tuo sulle lahjoja." Toimiskohan?

5 kommenttia:

  1. hoohoh, arvaa Linda mitä :D Mä oon viimeset kolme? ehkä.. iltaa kutonen mummin luona... siis voitko kuvitella, että minä joka en oo puikkoihin koskenu ala-asteen jälkeen! niin se vaan menee ku vanhaks tulee niin kaikkea sitä kans alkaa kokeileen uudestaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MI-TÄ :D mussa nyt on aina ollu mummopiirteitä, mutta että sinäkin Brutukseni! Mutta eikö ookin rentouttavaa hommaa? Voi vaan ihan rauhassa mietiskellä kaikkee ja kuitenki tekee jotain hyödyllistä.

      Poista
  2. voi opettakaa joku muaki :D pyysin mummaa tekee milalle pikkupaidan niin se löi puikot ja lankakerän käteen " siitä ole hyvä, tee itse" :DD // leena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Joo venaas, pyöräytän vähän tosta noin... ja vielä näin... villapaita ole hyvä." :D Ei ihan niin helppoa sori kaikki mummat! 8D

      Poista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!