Hae tästä blogista

sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Seksuaalivalistusta

No niin jos en aikasemmin ollut kunnolla tän perheen jäsen niin nyt ainakin oon. Eilen nimittäin käytiin pitkä keskustelu perheen isän kanssa ehkäisystä ja yhden illan jutuista, ja se selitti mulle kaiken maailman sukupuolitaudeista ja raskaaksi tulemisen mahdollisuuksista. Koska meillä on vieläkin kielimuuri meidän välissä, se demonstroi hienosti espanjankielisiä sanoja mulle osoittamalla millon mitäkin paikkaa ja tekemällä mielenkiintosia liikkeitä. Lopuksi se vielä sano että niillä on kyllä kondomeja kaapissa että kysy vaan jos joskus tarviit. OK, kiitti! Oonko tosiaan antanu aihetta tällaselle keskustelulle vaikka oon tullu aina yöks kotiin ja ainoo seura mun mukana on ollu Ella?

Hellureista puheen ollen käytiin eilen illalla kattoos Twilight-Aamunkoi osa 2. Nyt joku facepalmaa mulle ruudun takana "Eih Linda, ei näin...", mutta oon nähny kaikki aikasemmat leffat niin pitihän toikin käydä kattoos! Mutta nyt pitää sanoa että mä vähän kyllä petyin. Twilight oli jotain niin uutta ja huikeeta ku se tuli, että nyt se on vähän niinku kulunu loppuun. Tossa leffassa sitten jatkettiin vaan sitä samaa rataa, eikä siihen oltu keksitty mitään "uutta". Mutta varmaan aika vaikeeta saada hyviä jatko-osia leffoille, varsinki ku kirjat oli tosi hyviä. Ehkä vertasin sitä liikaa tosi hyvin onnistuneeseen uusimpaan Bondiin, koska Bondit aina vaan jaksaa yllättää olemalla loistoleffoja.

Tadaa, olin tylsä.

Ja ennen leffaa arvatkaa mitä kävin ostaas?? Vihdoinki sen uuden kameran! Mun piti ostaa joku oikeen hyvä kamera jolla on kiva ottaa kuvia blogiin, mutta kas vaan päädyin pieneen ja näppärään digikameraan jonka voi ottaa helposti mukaan mihin haluaa. Jälkeenpäin tajusin vielä, että en edes ottanu digikameraa kalleimmasta päästä vaikka mun olis pitäny, koska sovin iskän kanssa että se kamera on sen joululahja mulle!

4 kommenttia:

  1. Mua ärsytti siinä uusimmassa twilightissa se, kun kaikki näytti niin selkeesti kulisseilta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo seki pisti silmään, oot ihan oikeessa! Jotenki ei enää ottanu tosissaan sitä leffaa...

      Poista
  2. Miten nii ei keksitty mitään uutta? Mä ainakin sain sydärin ku niitä päitä rupes tippumaan :D Jäi hirveet traumat! Olin nii pettyny ku kirjassa ei tullu mitää taistelukohtausta, ja sitte leffassa katoin silmät pyöreenä että onko ne oikeesti menny muuttamaan lopun! Mutta siis aivan totta, ei noi Twilight-leffat mitää huikeita oo, mutta pakkohan se oli leffatoteutuksen viimeinenki osa käydä kattomas. Kai muute tiedät että Vampire Diaries 4. kautta on tullu jo 6 jaksoo ;) t. tiedät kyllä kuka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ne päiden tippumiset kyllä sai mutki vähän miettimään että olipa mulla huono muisti, kuoliko noi tyypit muka kirjassa... Ja voi veljet en oo vieläkään ladannu Vampire Diarieseja ku oon niin menossa joka päivä! :o

      Poista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!