Hae tästä blogista

tiistai 27. marraskuuta 2012

Esto Es África

Qué tal tu clase español? Muy bien, gracias.
Olin pitkästä aikaa taas espanjantunneilla mukana, mutta siellä oli yhä ihan yhtä helppoa kun pari viikkoa sitten. Lievää turhautumista havaittavissa... Tänään kuitenkin sain yllättyä, kun afrikkalaispoika (älkää VAAN kysykö nimeä, ihan liian vaikee) pyysi mua kahville tunnin jälkeen. Se on tosi rentsi kaveri, heitetään sen kanssa aina yläfemmat ennen oppitunteja ja jutellaan englannin ja espanjan sekotusta.

Hola hola!
Tää afrikkalainen on Espanjassa tanssiopena ja se kysy jos haluaisin tulla kattoon sen oppituntia tänään. No mikä ettei, meen siis sinne kuudeks ja sieltä suoraan Ellan kanssa kattoon Real Madridin peliä. Kun aterioitiin yhessä kahvilassa tän nimettömän tyypin kanssa, pyysin että yks mies ottais meistä valokuvan, jotta saan kivoja muistoja. Se random mies otti mun kameran, istuutu penkille vähän matkan päähän, zoomaili meitä kameralla, nojas vähän eteenpäin, nojas enemmän eteenpäin, nojas vieläki eteenpäin... Katoin jo että se tyrkkää sen kameran mun naamaan kiinni ja ite ländää mun jalkojen eteen lattialle! Sit kun se viimein otti sen kuvan niin siitähän tuli ihan kamala.

Sitte vielä ihan btw, eilen hehkutin ihan intona mun isoveljelle Luukakselle Skypen keskustelussa:
"Arvaa mitä tajusin?! Että runescape tulee sanoista Run ja Escape!"
"Ja tohon sulla meni 10 v? Ja fyi
se on Rune ja Scape."
No oho. Yritys hyvä kuitenki.
Tässä muuten mun ja Ellan kartta eiliselle. Löydettiin oikein oivasti perille ton avulla!

5 kommenttia:

  1. kiitos ku valaisit mua tosta runescapesta :o en oo ennen tajunnu! :D Ja sun isoveljellä on paras nimi<3

    VastaaPoista
  2. ton parempaa karttaa meillä ei olis oikeen voinu ollakkaa! ;--)

    VastaaPoista
  3. Ihan vaan sun kiusaksi (ja okei, olen utelias): mikä afrikkalaishepun nimi on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDD No kun juttu on se että mä en TIEDÄ! Tunneilla meillä kiertää sellanen nimilista ja sen nimin on joku himopitkä Hobdoglizumblahaba. Kysyin jos se kirjottais sen nimen mun puhelimeen ni se laitto "Zoum". Öh, kiitos.

      Poista
  4. Toivottavasti on hyvä matsi tänään! :) Paljon muuten lippu maksoi (ei vissiin kovin paljoo kun on Copa del Rey -matsi kyseessä?)

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!