Hae tästä blogista

perjantai 9. marraskuuta 2012

Buenas tardesta vaan.

Saavuttiin just Ellan kanssa Lissaboniin meidän hotellille ja maksoin itteni kipeeks nettiyhteydestä. Tai en oo vielä maksanu tätä. Mutta maksan myöhemmin. Oon tosi hyvä rahojen kanssa, tänäänkin Marta anto mulle 360 euroo, jotta pärjään Portugalin reissun ajan. Sit ku kävelin matkalaukun kanssa metroasemalle rupesin kelaan että mihin ihmeeseen mä mahdoin ne rahat laittaa...? Takataskustahan ne löyty.

Koska meillä on pelkät käsimatkatavarat mukana, jouduttiin totuttuun tapaan karsimaan hyödykkeitä meidän tavaravalikoimasta. Muun muassa minä hirsutismista kärsivä jouduin jättään höylän kotiin, huomenna varmaan luetaan lehdistä "Jo ainakin 50% Lissabonin väestöstä on tuntemattomasta syystä sairastunut kaatumatautiin". Sit mä naureskelen partaani ku ne oikeesti kompastelee mun säärikarvoihin.
Adiós España!
Chanelin hajuvesihyllyllä Ella nappas lähimmän pullon: "No hyi, haisee samalta miltä näyttääki!"
Meidän pieni Suomi on päässy maailmalle ku Krutongit oli suomennettu "valkosipuli". Sain siis Ceasarkanavalkosipulisalaatin mäkissä. Mmmmmm!
"Linda miltä portilta meidän lento lähtee?" "Tässä lipussa lukee HJK. Eli mihis suuntaan lähettäis ekana?"
"Katotaan noista tauluista meidän portti." "Mut ei tässä listassa oo meidän lentoa!" "Hahahah ei toi ees oo oikee taulu, toi on mainos!"


Meidän matka meni siis kaiken kaikkiaan oikein hyvin vaikka mä lentokammosena kirosin että oon taas suostunu nouseen lentokoneeseen. Laskin muuten, että oon heinäkuun jälkeen ollu yheksässä eri maassa: SUOMI, Italia, Ruotsi, Luxembourg, Belgia, Saksa, Ranska, Espanja ja nyt Portugali. Oujea. Ellan kanssa oon totuttuun tapaan saanu nauraa ihan tiheenä ja nyt me painutaan nopeesti pehkuihin että jaksaa huomenna lähteä tutkimaan Ronaldon kotiseutuja! (En tiedä miks tosta on nyt tullu mulle päähänpinttymä, varmaan siks ku tv:ssä näytetään koko ajan mainoksia, joissa on sen naama).


Sorry guys I'm not going to write anything in English during this weekend, I have to pay for my internet access so you're going to have to wait! :D


2 kommenttia:

  1. Haha vähän kiva postaus taas!
    Mulla on toi lentokentällä sählääminen ihan normaali tila, kun en löydä oikeita portteja ja meinaan myöhästyä lennoilta tai sitten, kun olen ajoissa ja oikealla portilla niin mun lento on yleensä myöhässä :D

    VastaaPoista
  2. :DDDD Opitaankohan me koskaan lentokenttäilyä...

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!