Hae tästä blogista

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Ain laulain työtäs tee! Ja mee vuorille kiipeileen.


Tuolta kaukaa mä kiipesin ylös rinnettä verenmaku suussa eikä tullu mieleen käyttää rappusia, jotka olis menny parinkymmenen metrin päästä samaan paikkaan.
Tänään vihdoin muistin ottaa kameran mukaan kun lähin vuorille seikkaileen ja kuvailin sitte tietenki paikkoja sieltä täältä. Lainasin siis perheen järkkäriä (jota en osannu käyttää kuten kuvista näkyy) kun omaa kameraa ei vielä toistaseks ole, mutta sain sillä ainakin jotain todistusaineistoa aikaseks. Käytiin tänään Martan kanssa yhdessä kampaajalla ja sanoin kampaajalle okei Martta sano, kampaaja ei puhunu englantia että se saa tehdä mun tukalle ihan mitä haluaa. Mitä tykkäätte kampaajan valinnasta?
 Se leikkas sellasen perus mallin, että takaa lyhyempi ja edestä pidempi. Tänään on varmaan ainut päivä kun mun tukka on suora kampaajan ansiosta, luonnostaan se vetää kiharalle eikä mulla oo fööniä tai suoristusrautaa täällä mukana :D Nauttikaa siis vielä kun voitte.
Sit tällanen puolivahinko naamailukuva tähän väliin olkaa hyvät.
Näin mun lenkeille yleensä käy. Istahdan johonki ihaileen maisemia ja unohdun siihen puoleks tunniks. Kiinni jäin.
Tosi epäreilua, tässä kuvassa nää portaat näyttää niin lällyiltä ja helpoilta! Todellisuudessa hiki virtas.
Olin yli-ilonen ku löysin tonne puistoon takasin, slaidailin tolla tukilla joku viikko sitte viimeks ku löysin tän paikan.
Jäin taas kiinni ku yritin laulaa salaa. Kuljin vuoren rinnettä alas ja aattelin, ettei oo ristinsielua mailla halmeilla. Kailottelin siis My Chemical Romancea ihan huoletta ku yhtäkkiä mun takaa vetää valonnopeudella mies polkupyöränsä kanssa ja meinasin pudota rinteen alas ku säikähdin nii hulluna. Melkein sama kävi aikasemminki ku kävelin yhen pihan ohitse kadulla ja yhtäkkiä pieni koira juoksi aidan viereen ja alko räksyttää ja mä alan huutaa ääneen no ei ku äänettömästi huusin ku säikähdin niin pahasti. Reilukerho.

Mutta on se elämä vaan niin ihanaa täällä! Kuinkakohan monta kertaa mä ton oon jo sanonu. Mutta nytkin istun uusi tukka märkänä koneen ääressä ja yritän hivuttautua suihkuun, oon ollu Angelin pilatestunnilla. Kävelin sieltä kotin sateessa (olisin saanu kyydin tai päässy bussilla, mutta halusin nimenomaan käppäillä) ja kuuntelin hyvää musaa koko matkan. Vedin tietenki kaduilla parhaat muuvit ja tanssahtelin sinne tänne musiikin tahtiin ja vaikka puoli maailmaa tuijotti ni ei haitannu! Joku on liimannu mun kasvoille sellasen kestohymyn ja kuljen se naama päällä päivät läpi. Tsaijaijaijaijai!!!

Niin ja mulla on maailman paras hostäiti. Se halus välttämättä maksaa mun kampaajan. Ke-lat-kaa!

15 kommenttia:

  1. OI! Sopiipa kyllä iha yli hyvin toi hiusmallimalli!

    VastaaPoista
  2. voi ihana tukka kultamuru, tykkäääään, kauhee ikävä sinnuu <3 t sipuli

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana toi hiusmalli!! Jos omaan naamaan sopis lyhkänen tukka niin just tollasen haluisin! :) Sopii sulle tosi hyvin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aina ollu sitä mieltä että mulla on niin kananmunapää etten ikinä leikkaa lyhyttä tukkaa :D siks otinki tollasen mallin, joka kuitenki menee leukarajan yli mutta on takaa lyhyt! Ehkä jonain päivänä pääsen eroon tästä mun PÄÄhänpinttymästä.

      Poista
  4. Vau mitkä hiukset! Sopii sulle ihan sairaan hyvin :)
    Oon tykästynyt sun blogiin ihan kympillä ja pakko sanoa, että omat aupairiks lähtö suunnitelmat on kyl vaan vahvistunut päivä päivältä enemmän kun oon lukenut sun postauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Essi! Kannatan, kannatan ja kannatan sun suunnitelmia :) En ees keksi mitä muuta voisin sanoa ku että oikeesti KANNATAN!!

      Poista
  5. Oolalaa, uus tukka näyttää hyvältä! ;) eikö yhtää ikävä suoristusrautaa? :D vähä hymyilyttää jos suihkun jälkeen sulla on afro... tai no ehkä niistä tulee sellaset niinku sun äidillä :P
    sydämellä, Marri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin suihkussa ja nyt mulla on afro. Thänks mate. :DD

      Poista
  6. Ps. tän jälkeen en siis ehkä ole ainut joka saa kuulla siitä, kuinka itellä ja äidillä on samanlaiset hiukset.. :D

    VastaaPoista
  7. dinsvensktalandevänJessica7. marraskuuta 2012 klo 11.31

    Oj Linda! Jag tycker att ditt hår är jättefint!! Jag såg inte ens att det var du först, jag bara kollade in bilderna och efter någon sekund tyckte jag att jag hade känt igen tjejen på bilden och så såg jag! "Herregud, det är ju Linda i ny superfin frisyr!" Så läste jag texten och då var det solklart xD Frisören gjorde ett superjobb! Ska du platta håret varje dag nu då eller? -För visst är det plattat? :)Har du färgat också? :) Hur som helst så är du jättefin... Peter skulle tycka om det, tror du inte??? :p (sori, jag var tvungen att säga det när jag såg min chans) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhah jag började skratta så att jag spottade ut min tandkräm :DD Och snälla Jessi, hur kan du även invända den där Peter-saken! Dagens bästa skämt! :D

      Poista
    2. dinsvensktalandevänJessica9. marraskuuta 2012 klo 8.29

      Ojdå Linda... hur ser datorn ut nu då?? Fick du bort all tandkräm eller? xD

      Poista
  8. Noi hiukset on iha hirveen hienot !:)
    Ja siis edelleen parhaimpia blogeja mitä luen PISTE.
    nii, ja oon iha järkyn kateellinen sulle tosta kaikesta :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaaah ihanaa että tykkäät :) Siis hiuksista. Ja blogista. Eniten mua tietenkin kannustaa kirjottamaan se, kun tietää, että joku haluaa lukea! Jatketaan siis samaan malliin eikö :D

      Poista
  9. ihana tuo blogin nimi! :) tosi hyvän oot keksiny. muutenkin kivan olonen blogi!

    http://mamitun.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!