Hae tästä blogista

lauantai 3. marraskuuta 2012

Aamulla mulla oli 4 euroo, nyt mulla on 3.

Muuten se olis ihan jees, mutta kun tässä välissä mulla ehti oleen 200 euroo lisäks. Marta oli käyny nostaas mulle käteistä että mulla on rahaa käytössä tarpeeks ennen ku saan uuden pankkikortin. Sit menin kaupoille Ellan kanssa uusiin mun meikkipussin (...minkä pussin ku seki vietiin?) ja ostin uuden lompakon mun olemattomille rahoille ja sit katos löysin ihan hirmu kivan paidan. Ja toisenki. Ja sukkiaki ostin. Ja sit ei ollukaan enää rahaa ostaa meikkipussia mun meikeille.

Turhamaisuuden huippu löytyy oikeesti tän näyttöpäätteen edestä tällä hetkellä. Olisin toki voinu jättää jotain rahaa käyttöönki ni ei, käytin kaikki 4 tunnin sisällä. Onneks huomenna saan palkan ja Marta kyllä nostaa mulle lisää rahaa jos tarvin. Kun tarvin. Pfffff... Oli se elämä helppoa kun oli omaisuutta.


In this text I'm just telling how unwise I am with my money! I had 4 euros in the morning. Then I got 200 euros from Marta cause I can't draw my own money without my debit card. And now I have 3 euros. Slvnöjaefösjfihugeda. :D

The reason is that I went shopping with Ella, I needed to by all new make up for myself and a new wallet for my not-yet-existing money. And then I found a nice shirt. And another nice shirt. And I found sooo cute socks with week days written on them! And I needed a new face cream as well. So now I have a lot new things but no money. Life was so easy when I was actually able to use the money I own on my bank account.

2 kommenttia:

  1. you look sooo much like my brother some years ago, when he used to waste money with extremely UNnecessary stuff :P save your money Pinda!! btw, you really have a talent for funny-writing, every time i smile :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. I wish you could read the texts in Finnish, they are so much better! Cannot tell any good jokes in English -.- Well, my jokes ain't that funny in Finnish either so whatever... :D

      Poista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!