Hae tästä blogista

keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Laura ja minä konsertoitiin. Vaihtelevalla menestyksellä.

Heräsin tänään ysiltä ehtiäkseni aamu-uinnille ennen Lauran tuloa meille. Pulahdin siis altaaseen, ja voin sanoa, että ei se vesi ollut todellakaan lämmintä! Kulutin puoli tuntia aamusta siihen, että yritin saada talon ovia auki, ei ollu ihan hallussa nää paikalliset lukot...

Laura tuli yhentoista aikaan ja katottiin läpi meidän nuotteja. Meillä on tasan yks konsertto kahdelle viululle, joten päätettiin sitten alkaa harjotella sitä. Angel tuli lounaalle töistä just kun soitettiin, ja alko innokkaana kuvaamaan sen kameralla. Voi että mä sitten rakastan sitä tyyppiä vaikken mitään sen puheista ymmärrä!

Kävin ostaas Lauran kaa mulle kengät ja housut ja käytiin sitten Angelin klinikalla. Se pisti mut tekeen jotain treenejä kun mulla on niin väärä selkä :D En oo vieläkään ehtiny purkaan mun matkalaukkuja ku on niin paljon kaikkea muuta tekemistä. Siks mun bloginki kirjottaminen venyy aina näin myöhään ku vietän perheen kanssa niin paljon aikaa.
Hymyile, niin ne ei tajuu että soitit pieleen.

Gorda (fat).

Muy gorda.

Iloinen pillipiipari.

Ihanat zoomaukset Angelilla, se varmaan tähtäs johonki finniin.

Ammattilaismatskua. Kyllä.

No niin viimenen kuva, sori tällanen pläjäys.
Nyt illalla syötiin keitettyjä vihanneksia, miten ihmeessä jokin niin terveellinen voi maistua niin hyvältä? Nää tekee ihan mielettömän hyvää ruokaa täällä, musta tulee oikeesti joku plussapallo tätä menoa. Yritän huomenna saada kuvattua taloa ja pihaa, mutta jos oon tosi laiska niin otan vaan kuvan mun uusista kengistä. Vanhoista kengistä lähtee ihan just pohja irti niin oli jo aika ostaa uudet.

I took my first dip in the swimming pool today! I woke up early to do it, but it took half an hour for me to manage to get out of the house. I'm not used to these kind of locks they have here... Luckily I could get back in, it would've been nasty if I didn't.

As you can see in the pictures, I've already found a friend to play violin with. Her name is Laura, and she is a very, very nice girl and a family friend. We also went shopping today and I found a new pair of shoes. Phew, the old ones were that broken I hardly could walk with them.


Later on we visited Angel's clinic and he made me do some training there since I've got a bad back. I didn't know it's possible to fix my back, I've always thought there's nothing to do and it's just the way it is. Well, perhaps some day I'll start to train my body and get a nice back.

6 kommenttia:

  1. Voi ei mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen sun puolesta nyt että säki sait mahtavan perheen! Mä tuun jollain pikajunalla täältä merten läpi käymään vähä espanjan lämmössä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule niin mäkin oon ihan superonnellinen ^^ En ymmärrä miten mulla saattokin käydä näin hyvä säkä, tää on ihan uskomatonta. Ihan ku olis OIKEESTI saanu toisen perheen, ei vaan työpaikan. Un beso sulle <3

      Poista
  2. I have a problem at the back too! is it hyperlordosis? btw, looks like you are gonna stay in Spain for a loong time now :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wooow, I don't know :D But yes, I'm going to stay here for sure!

      Poista
  3. Häää onko Espanjassa kuusia?!! Melko tärkeä pointti, tiedän.. :D Kiva, että siellä menee hyvin! Oon kyllä hieman kade noista olosuhteista, aurinkoa ja oma uima-allas! Täällä sataa vettä kaatamalla.. ja suunta on synkempi ja kylmempi, hrrr :( t. Marri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaaaaa, kyllä tossa ainakin yks on pihassa, kaippa täällä sitten on :D erittäin Marjuttimainen huomio. Uuuuuh voin hyvin kuvitella rakkaan syksymme tulon...

      Poista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!