Hae tästä blogista

keskiviikko 17. lokakuuta 2012

Huumeita ja muovailuvahaa

Otin kuvan netistä, koska söin jo omani.
Tänään oli aamulla jopa vähän tekemisen puutetta. Datailin sellaset kaks tuntia jutellen Suomen ystävien kanssa, kunnes päätin, että nyt riittää, mun on keksittävä parempaa tekemistä. Niinpä lähdin kiertämään lähimmissä kauppakeskuksissa mitä niistä löytyy, ja tein ehkä viikon parhaan investoinnin: Nesquikin maitosuklaalevy. Omnomnom. Se maistuu samalta ku Kinder Maxit, mutta maksaa vaan 0,89e.

Kotiin päin kävellessä yks mies tuli vastaan kadulla ja ojensi mulle lapun. Osasin hienosti kiittää espanjaks ja tutkin, mitä siinä lapussa sanotaan ja käännyin sitte kattoon sitä silleen "whattaa, man?". Tän se mulle anto:
"Tu puedes dejar las drogas!" No kiitti, näytänkö siltä, että mulla on huumeongelmia? o_O
Kävelyn jälkeen yritin opiskella verbejä espanjaks, abrir, cerrar, bailar, comer... Kyllä tää tästä.
Ja siinä opiskellessa tuuli vei mukanaan mun huumelapun. Löydätkö sen kuvasta?
Anteeksi keltasuus, oon tosi oiva kameran käyttäjä... Angel toi aikasemmin päivällä mulle ruskeen muovailuvahalevyn ja sano: "Tätä levitetään leivän päälle ja syödään, ensin sä ja sitten Miguel." Heh.
Tadaa! Mun piilevät kyvyt pääsi esiin.
Äsken meillä oli vielä leffailta. Miguel halus välttämättä, että tuun sen kaa kattoon lastenohjelmia. En ymmärtäny mitään.
Yritetään tässä Ellan kanssa sopia huomiseks reffejä, ei olla vielä kertaakaan nähty tänä aikana ku ollaan oltu Españassa! Ehkä säästyisin Nesquik-levyltä jos keksin tekemistä huomispäiväks.

I fell in love today with Nesquik chocolate bar! It tastes like Kinder Max, but it only costs 0,89e. Mmmmmmm. I had nothing particular to do today, so I took a walk and hanged around in nearby shopping malls. One man came to give me that little note I have a picture of. Do I look like I need rehab...?

Afterwards I studied Spanish verbs (abrir, cerrar, bailar... etc) and made these funny figures with Miguel. He also wanted me to watch Spanish tv programs for children but I didn't understand a word... Anyway I had a very nice day again, and just to make it much more nicer I spent some time with my host parents eating together and enjoying the evening.

2 kommenttia:

  1. you definitely look like a drugs addicted Pinddddddda!

    VastaaPoista
  2. Kirjotat hauskasti :) Kivoja kuvia!

    janinastyle.blogspot.fi

    VastaaPoista

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!