Hae tästä blogista

torstai 25. lokakuuta 2012

Mullapas onkin SANAKIRJA!

Eilen heräsin jälleen vapaaehtosesti aikasin aamulla lähteäkseni Martan ja Abuelan kanssa kaupoille. Ajettiin parinkymmenen minuutin päähän isoon ostoskeskukseen ja kierreltiin siellä kaupassa jos toisessaki. Itelle mukaan tarttu laukku, huivi ja pyjama. Oon tosi huonosti kuvannu mun ostoksia teille, kiinnostaako teitä ees tietää mitä oon hankkinu täällä ollessani? :D
Joillain tavaraa tarttu vähän enemmänki... Ja tää oli vasta eka kauppa.
Ette ikinä arvaa missä käytiin syömässä. IKEAssa tietenki. Ihanaa puolukkahilloa, tuli niin kotoisa olo.
Kotona kerättiin mun ja Martan ostokset yhteen, puolet ostoksista meni Abuelan mukana. Pelastakaa Planeetta Oy...
Olin jotenki tosi väsyny koko aamupäivän, ja aattelin että jaahas tuleeko tästä joku masennuspäivä, ku kotiin päästyäni juotiin Martan kanssa teet ja juttelin vähän Mumman kanssa Skypessa. Sain sitte sopivasti energiaa vaihtaa lenkkivaatteet päälle ja käydä vähän juoksees.
Suuren motivointityön takana oli ton oven avaaminen.
Miguel tuli vasta puoli seiskalta eilen kotiin niin mulla oli käytännössä koko päivä aikaa itelleni. Kuitenki koko päivän ajan sitä aattelee aina "illalla mulla on töitä, illalla mulla on töitä" ja päivä menee osaks hukkaan sen takia. Olis kiva jos työt vois aamulla tehä alta pois ja sit olis loppuaika vapaata. Mutta enpä valita, onhan tää ihan huipputyö mikä mulla on.

Tänä aamuna heräsin itekseni kymmenen aikaan enkä ehtiny kauaa olla hereillä kun yläkerrassa soi ovikello. Reteesti pyjamassa mä sitte kävelin ulos avaamaan porttia, ku siellä oli joku vanha patu postipaketin kanssa. Allekirjotin lähetyksen ja kurkkasin samalla meidän postilaatikkoon. Siellä oli mulle paketti!
Äitirakas oli lähettäny mulle tarpeellistakin tarpeellisemman sanakirjan, purkkaa, salmiakkia ja hälyttimen siltä varalta, että joku karkaa mun päälle yöllä pimeillä kujilla. Kiitos! <3
Tänään ohjelmassa on Martan, Angelin, Lauran ja jonkun pariskunnan kanssa lounas "meidän alueen parhaassa ravintolassa", jossa ne käy kerran kuussa syömässä. Kiitos kutsusta, tulen mielelläni!

Yesterday we went shopping with Marta and Abuela, and I could eat meatballs with lingonberry jam, I felt like home. I found a scarf, a bag and pyjamas for myself, but Marta and Abuela bought like hundreds of things... :D

At home I finally got myself motivated to go out for a run, and later on I had free time until 18.30 pm. Today I woke up at ten o'clock and I could hear our doorbell ring. I still hadn't got dressed, so I went to open the door with my pyjamas on. There was an old man with a parcel that  had to sign, and I also emptied our letterbox. And you know what? There was a parcel for me!

I opened it, and inside was a dictionary, chewing gum, salty liquorice and a mini-alarm in case of robbers :D Thank you so much Mum! <3


Today I'm going to go and eat in "the best restaurant in the area" (according to my host parents). They usually eat there once a month, and today they invited me and Laura to eat with them. Thank you, it'll be a pleasure. ;)

1 kommentti:

Jos tykkäsit lukea blogia niin jätä toki jokin tervehdys, ajatus tai muu kommentti!